top of page

למה לי פוליטיקה עכשיו?

פיזור הכנסת ובחירות חדשות, זה בדיוק מה שהיה חסר לנו עכשיו. כי בדיוק עם ישראל תהה מה תהיה הדרך היעילה והמהירה ביותר לבזבז 2 מיליארד שקל, אז הבחירות זו כמובן התשובה המתבקשת מאליה. כאילו, היינו יכולים להוריד את ה-2 מיליארד שקל האלה באסלה, תכל'ס, אבל אז היינו צריכים להוסיף לזה גם את העלות של האינסטלטור, אז זה לא משתלם.

קלפי.jpg

ועכשיו ברצינות: למה זה טוב, בעצם? למה הבחירות האלו עכשיו? אני לא מצליח להבין את ההיגיון של הממשלה והח"כים: המדינה נחלשת, העם זועק, והפיתרון שלהם? לפזר את הכנסת. לא כי הם חושבים שיביאו ככה איזשהו שינוי מהותי, אלא פשוט כחלק ממשחקי האגו שלהם, שבכלל לא כוללים לא אותי ולא אתכם: 3 ילדים רבים בחצר, אז אחד החליט שפוס משחק, שוברים את הכלים ולא משחקים.

נראה כאילו בשונה מהרגיל, הבחירות האלו הן לא ביטוי של תקווה שהמצב ישתפר, אלא סימפטום נוסף של מדינה במשבר, שמצבה הולך ומחמיר במקום להשתפר. קודם השטויות האלו על עלייה להר הבית, סלע קיומנו הנוכחי (הוא משתנה לפי האקלים הפוליטי), אחרי זה הקשקוש הזה של חוק הלאום, ועכשיו גם פיזור הכנסת והבחירות שבדרך. כאילו לא מספיק לנו המכות שאנחנו חוטפים מבחוץ, כלכלית, פוליטית ומדינית, שאנחנו עכשיו גם מחטיפים לעצמנו, ועל הדרך נותנים עוד קצת נשק לכל מבקשי רעתנו. מה יהיה?

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך: הורדת מחירי הדירות: עבודה בעיניים, פוליטיקיימות, מס שפתיים

רוצים לדעת מתי עולה פוסט חדש?
הירשמו כאן:

הפוסט הבא בדרך אליך :)

bottom of page