top of page

הפוליטי הוא האישי

בעוד כל הפרשנים הכלכליים מקבלים סחרחורת בניסיון לפרשן למוות את היוזמה החדשה של שר האוצר, סיכויי ההצלחה שלה ומי שייהנה ממנה (או לא), אני די נהנה מהמהומה סביבה. לא כי אין לי עניין ביוזמה החדשה או כי אני לא חושב שהיא תהיה אפקטיבית לשוק הנדל"ן, להיפך; אני מרותק להתפתחויות בנושא ובטוח שתהיה ליוזמה הזו השפעה של ממש. לא, לא עליכם, אלא בעיקר עליי, כיזם נדל"ן.

אז נכון, הבלוג הזה עוסק לרוב בדעותיי על ענייני הכלל, ובהשפעה הכללית שיש למדיניות ממשלתית זו או אחרת על הנעשה בארץ, ואפילו בעולם, אבל לא הפעם; הפעם אני פשוט עולץ ששר האוצר מצא לנכון לצ'פר אותי, כיזם נדל"ן, בהטבה שתגדיל את קהל קוני הדירות שלי ולדעתי גם לא ממש תוריד את המחירים (כי את המחירים בינתיים לא מכתיבה הממשלה, אלא השוק, שנשלט על-ידי הביקוש המתמשך לדירות). בקיצור – במתנה אישית.

ברור לי שזה נשמע קצת אגואיסטי, אבל לפעמים מותר להיות קצת אגואיסט, בעיקר אם אני מודה בזה בעצמי ולא מעמיד פנים שאני עוסק בפילנתרופיה וכל עסקיי הם בעצם רק לשם שמיים. ברור לי גם שהיוזמה החדשה הזו תשפיע עליכם, כלל האזרחים, כמו גם על הממשלה ועל קופות המדינה, ויש לי גם דעות נחרצות בנושא. אבל את דעותיי על ההשפעות האלו אני אשמור הפעם (רק הפעם) לעצמי, ופשוט אשמח שלפעמים פורים כן בא פעמיים בשבוע.

רוצים לדעת מתי עולה פוסט חדש?
הירשמו כאן:

הפוסט הבא בדרך אליך :)

bottom of page